Naam:
Foto’s:
114
Video’s:

Over mijn reis

Op 31 januari start mijn reis naar midden-, zuid- en Noord Amerika. De eerste vier weken volg ik in Costa Rica Spaanse lessen en verblijf ik bij een gastgezin. Na deze periode vervolg ik mijn avontuur in Peru. Hier start ik met 4 weken Spaanse les en verblijf ik ook in een gastgezin. Hierna start mijn vrijwilligerswerk in het Project los Molinos in Cusco. Ik ga daar kinderen helpen met onder meer verbeteren van hun engels. Ik vervolg mijn reis in een ander project in Cusco ter ondersteuning van kinderen.

Ondertussen ga ik ook genieten van het mooie land Peru. Een bezoek aan Machu Piccho zit daar zeker bij.

Na 12 weken Peru wordt het tijd om een volgend deel van Zuid Amerika te bezoeken. Ecuador is het volgende land waar ik een bezoek aan breng. De eerste week breng ik door in het mooie amazonegebied en volg ik nog wat Spaanse lessen. Na deze week vertrek ik naar de Galapagos eilanden, waar ik vrijwilligerswerk in de natuur mag meemaken.

Hierna geniet ik nog een paar dagen van de hoofdstad van Ecuador. Een tour naar de evenaar die hier precies doorheen loopt, ontbreekt natuurlijk niet.

Tenslotte nog een paar weken bijkomen in de USA en dan alweer terug naar Nederland.

Bezochte landen

Ik heb 41 landen (17%) bezocht:

België, Bermuda, Bolivia, China, Costa Rica, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Italië, Jordanië, Kazachstan, Kirgizië, Luxemburg, Maleisië, Malta, Monaco, Mongolië, Nederland, Oezbekistan, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Rusland, Singapore, Spanje, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Turkije, Turkmenistan, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.